Jednym z artystów, którzy wyróżnili się, jest bez wątpienia antCGI. Obserwowaliśmy jego rozwój i rozwój jako artysty: przechodzenie od szorstkich szkiców do prawdziwych arcydzieł i posiadanie własnego stylu.

Weteran branżowy Antony Ward, autor Game Character Development w Maya (2004), Game Character Development (2008) i 3D Modeling in Silo (2010). antCGi może pochwalić się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w mediach cyfrowych, a także obszernym pakietem kursów dostępnych za pośrednictwem Digital Tutors, 3DWorld i CGTuts +. Dzięki tej wiedzy i doświadczeniu antCGI oferuje wysokiej jakości usługi w zakresie sztuki cyfrowej, gier, animacji, riggingu, skryptów i korepetycji dla wielu klientów.

Używając oczywiście swojego sprzętu Wacom.

„Maluję od kilku lat i cały czas udoskonalam mój proces tworzenia. W tym filmie opowiadam o krokach, które podjąłem, aby poprawić moje umiejętności malarskie, a także doradzam, w jaki sposób możesz poprawić swoje umiejętności ”.

Bonus Tutorial

W tej pięcioczęściowej serii przyjrzymy się wykorzystaniu węzłów użytkowych Mayi do stworzenia szczegółowej platformy do twarzy, wykorzystując jednocześnie połączenie stawów i kształtów blend. W tym ostatnim filmie dodaliśmy więcej funkcji do platformy, używając węzłów blendColors i multiplyDivide.

Ten samouczek był pierwotnie zamieszczony w numerze 211 magazynu 3DWorld.

0 komentarzy

Odpowiedz

Chcesz wziąć udział w dyskusji?
Śmiało, napisz coś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.